Patchworkowe wzory. Blok “Ohio Star”. Tutorial

Może Ci się również spodoba

12 odpowiedzi.

  1. Danuta pisze:

    Wspaniale opisany tutek. Szyłam juz gwiazdę ohio, ale dopasowywałam wielkośc kwadratu do gotowej klepsydry, niestety z obliczeniami sobie nie radze jakie co ma byc duże wycięte.

  2. Dorota pisze:

    Mój Ohio już gotowy! Jestem zadowolona, chociaż nie jest idealny.
    Szyje się bardzo fajnie. Pozdrawiam!

  3. Dorota pisze:

    Witam! Jestem początkująca i spróbuję uszyć dzisiaj, bo widzę, że jest fajnie i prosto pokazany. Tylko mam problem z tymi calami.

    • elazeman pisze:

      Używam cali,bo jesli korzystam z gotowych wzorów to są one w calach. 1 cal to 2,54 cm. Powodzenia!

  4. Mania pisze:

    Bardzo dobrze napisany tutorial !

  5. Wanda Pachura pisze:

    Bardzo fajny kursik

  6. Jo pisze:

    Dzięki, Ela, za tutka. Niby szyłam klepsydry, niby wiem jak, ale szyłam z resztek i wycinałam trójkąt po trójkącie, co jest bez sensu, gdy ma się więcej materiału. Ostatnio zastanawiałam się, ile trzeba dodać do docelowego kwadratu, teraz już wiem, 1 i 1/4.
    Rób, rób tutki. Dziewczyny często pytają o podstawowe rzeczy. Będzie do czego odsyłać.

  7. Wiola pisze:

    Bardzo dobry tutorial, dobrze opisany i pokazany. W sieci jest wiele instrukcji ale dobrego nigdy za wiele.